Önskemål på designer
9 inlägg • Sida 1 av 1
Önskemål på designer
Tänkte att ni skulle få komma med önskemål om vilka typer av designer ni vill se här på sidan i framtiden. Kommer lägga stor vikt vid vad ni tycker när jag gör nya designer.
Finns det stort intresse för andra plattformar än Blogg.se? Har ju några designer till Blogger, men vad jag vet används dessa inte av så många. Hur ser intresset ut för t.ex. Wordpress?
Alla önskemål mottages med tacksamhet!
Finns det stort intresse för andra plattformar än Blogg.se? Har ju några designer till Blogger, men vad jag vet används dessa inte av så många. Hur ser intresset ut för t.ex. Wordpress?
Alla önskemål mottages med tacksamhet!
- frofrik
- Site Admin
Re: Önskemål på designer
Jag skulle tycka det vore kul med ganska gulliga designer. Typ små gulliga kattungar/hundvalpar eller nått. Något gulligt helt enkelt 
- EvilSiz
Jag ska kolla på vad vi kan åstadkomma, känns som det är dags för en ny design snart..
- frofrik
- Site Admin
Jag gillar att resa så en design rörande det skulle jag tycka vore kul
- snobban
Jag skulle vilja se fler olika typer av designer för blogger. Använder den som heter klassisk röd just nu, även om jag får till designen får jag inte med bilden med blomman. Fattar inte hur man ska kunna göra det...
http://carl-astrid.blogspot.com
- carl-astrid
carl-astrid skrev:Jag skulle vilja se fler olika typer av designer för blogger. Använder den som heter klassisk röd just nu, även om jag får till designen får jag inte med bilden med blomman. Fattar inte hur man ska kunna göra det...
Hej,
Om man jämför antalet nerladdade designer för blogg .se jämför mot Blogger, så är det tyvärr inte så många som använder våra designer på Blogger. Därför prioriteras tyvärr inte designerna för denna plattform, men jag ska se om jag kan fixa någon ny design dit ändå.
Vad det gäller bilden på din blogg så ska du nog läsa lite extra i Guiden för bilduppladdning: http://www.designabloggen.se/bilduppladdning-pa-blogger
- frofrik
- Site Admin
Hej.
Jag ska starta en kändisskvaller-blogg. Och jag tänkte om ni kanske kunde göra någon ganska snygg, stilren, gärna lite ljusare design som jag kanske skulle ha användning för. Och jag tror fler skulle tycka det var lite kul.
Tack på förhand!
/ellen
Jag ska starta en kändisskvaller-blogg. Och jag tänkte om ni kanske kunde göra någon ganska snygg, stilren, gärna lite ljusare design som jag kanske skulle ha användning för. Och jag tror fler skulle tycka det var lite kul.
Tack på förhand!
/ellen
- ellenberglund
Tack för en mycket bra sida och lätta beskrivningar när man lägger in den nya designen! 
Jag ser framemot nya designer!
Ett tips är att ni gör nån/några designer med mörkare färg i mitten av bloggen där man skriver sitt inlägg!
jag använder blogg.se så jag ser ju fram emot mer teman för den bloggen!
Önskemål är lite Rock tema med döskallar + bling bling
ett annat är scrapbooking tema!
Jag ser framemot nya designer!
Ett tips är att ni gör nån/några designer med mörkare färg i mitten av bloggen där man skriver sitt inlägg!
jag använder blogg.se så jag ser ju fram emot mer teman för den bloggen!
Önskemål är lite Rock tema med döskallar + bling bling
ett annat är scrapbooking tema!
- Lottalove62
En design jag tycker är himla snygg är en som mall.blogg.se använder. Enkel och fräsch! Linjen som skiljer inläggen åt, hon har svart, skulle vara snygg i lila.
- hopeandmelody
9 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Allmänt om bloggdesign